2014. márc. 8.

~2.Rész-A nagy hír!

~2.Rész-A nagy hír!

*Az előző részből*
Egy ismeretlen szám hívta Lanát
*Lana felvette a telefont*
-Halló? szólt bele ilyedten
-Halló? Lana Hastingset keresem szólt bele egy férfi hang
-iigen én vagyok az!
-Szia Lana, Scooter Braun vagyok Justin Bieber menendzere!
Gratulálok te vagy az egyik szerencsés nyertes! eltölthetsz 2 napot Justin Bieberrel! és ami a jó hír, hogy hozhatsz magaddal még egy embert!
-Jézusom!...komolyan én nyertem? úrsiten...ezt nem hiszem el..mondta boldogan Lana miközben potyogtak az öröm könnyei
-Gratulálok! nagyon szerencsés vagy! Már értesítettük anyukádat is! a többit majd megbeszéljük a személyes találkozón amin minden nyertes részt vesz! amit Február 27.-én tartunk a Crystal Arénában!
-renden van! köszönöm szépen! el se hiszem,hogy pont én..
- gratulálok! hidd el, ez a valóság!!
-köszönöm viszlát!

Lana mikor lerakta a telefont már nagyon sírt..mivel még mindig az iskola kapujában állt így több diák is látta,hogy mi történt és mind köré gyűltek!
-Mi történt Lana?
-NYERTEM! megnyertem a versenyt!
-mi komolyan? Gratulálok Lana! annyira szerencsés vagy!-mondták a körülötte álló diákok
*hirtelen megjött a suli legnépszerűbb lánya*
-Mi ez a nagy tömeg?
-Tiffany képzeld! Lana nyert! megnyerte a versenyt
-mi? Lana? mondta Tiffany flegma arccal
-igen képzeld Tiffany! én nyertem nem te!
-Tiffany erre elvörösödött és hisztérikusan elviharzott...
Persze voltak még akik irigykedtek Lanát és emiatt utálták,de amint Lana elmondta,hogy vihet magával mégegy embert rögtön mindenki a barátja akart lenni!

 
*Lana elindult hazafelé*
5ember kísérte őt haza..és egész úton bókoltak Lanának, hogy milyen szép..milyen jó fej..milyen jó lenne ha vele és Justinnal tölthetnék azt a 2napot!
Lana észrevette,hogy haza ért, gyorsan berohant a házba hiszen ő is tudta,hogy csak a találkozó miatt kísérték őt haza..Amint belépett az ajtón Jessica és az anyukája állt ott és gratuláltak Lanának!
-Úristen Lana else hiszem,hogy nyertél! Édes kislányom! nagyon szerencsés vagy! gratulálok! felhívott Justin menendzere is! mondta az anyukája egy hatalmas mosollyal az arcán!
-Köszönöm anya! én se hiszem el! megint potyogott pár könny Lana arcán-hisz még mindig nemtudta felfogni hogy mi történt vele..
-Lana..NYERTÉL! ordította nagy vidáman Jessica. aki szintén nagyon nagy Justin rajongó volt, hiába nem ő nyert örült a legjobb barátnője sikerének!
-Jessica van egy nagyon jó hírem! mondta Lana sejtelmesen miközben a könnyeit törölgette
Nem fogod elhinni! de VIHETEK MÉG EGY SZEMÉLYT!
és én rád gondoltam!!!
-NEE ugye,most csak szórakozol???!!!! ezt nemtudom elhinni!! nee csináld Lana!! *ááááááááááá egyszerre ugráltak és sikítottak*
-TALÁLKOZUNK JUSTINNAL!
TALÁLKOZUNK JUSTINNAL!
ezt énekelgették miközben potyogtak a könnyeik és ugráltak! nem tudták felfogni,hogy tényleg ők nyertek!

Lassan vége volt a napnak, a lányok még mindig ünnepeltek de közben megjött Jessica anyukája is aki addig a konyhában beszélgetett Lana anyukájával.
-Te nem félted a lányokat? kérdezte Mrs.Hastings
-De! hogyne félteném? de tudom,hogy jó kézben lesznek..és több tíz biztonsági őr fog rájuk vigyázni! nem lehet semmi bajuk!
-Igazad van! Na de nekünk lassan indulnunk kell! késő van és holnap iskola! mondta Jessica anyukája
*Jessicáék haza mentek*
eljött az este Lana még mindig nem hitte el,hogy ez történt. de gondolkozás közben elaludt
*ZzZzZzZzZzZzZzZzZ*

*Másnap*
Már fél 8 volt de Lana még nem kelt fel..hirtelen csörgött az órája és felpattant
-úristeeen ennyi az idő?? elfogok késni!!!!
Lement és kapkodva készülődött, belépett a konyhába ahol az anyukája várta egy Justin Bieberes sütivel 
-szia kicsim! nézd mit rendeltem neked!
-*-* de gyönyörű és Justin van rajta*-* Lana ugrált örömében.
-Ma nem kell iskolába menned a nyereményed miatt!
-az egész napot kipihenheted ugyanis holnap lesz a nagy megbeszélés! emlékszel?
-hogy is felejthetném el???-mondt ngy boldogan
*Lana hozott egy kést és felvágták a tortát*
miközben ettek, arról beszélgettek,hogy mit vegyen Lana Justinnak
-Szerintem kellene vinnünk Jessel egy Magyar zászlót! nem?
-De ez remek ötlet! és még azt is csinálhatnád,hogy a Belieberek képét vagy nevét  rárakjátok!
-ez nagyszerű! majd még megbeszélem Jessel is!
*egész délután erről beszélgettek így hamar elment ez a nap is..besötétedett Lana és Jess pedig már nagyon izgult hiszen holnap volt Február 27.-e a nagy megbeszélés amikor az összes országból eljönnek a nyertesek! és elmondják,hogy mikor indulnak és melyik hotelbe fognak tartózkodni stb..
*Eljött a nagy nap*
Lana izgatottan kelt fel kiválaszotta a legszebb ruháját és elindultak Jessért.
1órás volt a repülő út még Atlantába értek -ugyanis ott volt a találkozó
-Ez a város gyönyörű!*-* mondta Jess
*oda értek a stadionhoz*
Már elég sok kocsi állt a parkolóban, kiszálltak a kocsiból és elindultak
a bejárat felé. A bejáratnál Lana és Jessica kapott egy Kártyát amin
Rajta volt a nevük, és egy szám is.

Folytatás: 3.rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése