2014. márc. 24.

~8.Rész- A váratlan fordulat

Sziasztok! Bocsánatot kérek,hogy csak most hoztam a következő részt de rengeteg tennivalóm volt!:)
Remélem tetszeni fog! jó olvasást. (A blogban trágár szavak találhatóak!)

~8.Rész- A váratlan fordulat

 A nagy ugrálás és táncolás közben megszomjaztam így elmentem az automatához venni üdítőt, Mikor épp készülnék bedobni a pénzérmét a gépbe, hátulról meghallom Lisa hangját. Először egy kicsit ideges lettem, hiszen nincs kedvem veszekedni egy ilyen nagyszerű és fontos koncert előtt,
-Mit akarsz? mondtam unottan és flegmán miközben felé fordultam
-Én..csak..mondta félve Lisa
-Na jó nekem erre nincs időm..a mondatom után elindultam vissza a szobába De Lisa utánam nyúlt
-Várj! kiabált nekem miközben a karomat fogta
-Mégis mit akarsz? ordítottam rá Lisára elég idegesen hiszen délelőtt még mindenki előtt megalázott most pedig le jött utánam, nem értettem,hogy mit akart tőlem.
-Csak bocsánatot szeretnék kérni
-Hogy mi? néztem rá értetlenül, nem tudtam miért változott meg ennyire a véleménye
-Nézd Lana sajnálom én tényleg nem akartam semmi rosszat
-igazán? vágtam a szavába kicsit megbántva
-vagyiis..akartam neked rosszat,hiszen láttam,hogy Justin mindnyájunk közül téged nézett a legjobban és hirtelen elkapott a féltékenység, nagyon sajnálom kérlek bocsáts meg nekem!
-hát..nézd Lisa nem tudom mit mondjak, kicsit durva volt amiket ellenem tettél ezt te is tudod megaláztál a többiek és az egész repülőtér előtt.
-Ne haragudj! megértem ha nem szeretnél kibékülni teljesen jogos! Mondta Lisa halkan miközben elindult felfelé a lépcsőn
-nagyot sóhajtottam majd utána kiabáltam, -Lisa várj! nem tudom miért kiáltottam utána, talán eszembe jutott amit Justin tanított,hogy szeressük egymást hiszen egy nagy család vagyunk, és mind van bennünk egy nagy közös tulajdonság,hogy ő a példaképünk! nem akartam Justinnak csalódást okozni, így hát elindultam Lisa felé, megfogtam a kezét, majd csak ennyit mondtam neki 
-Megbocsájtok, majd szorosan megöleltem őt.

*Lisa szemszöge*
Hogy megbántam-e amit tettem Lanával? NEM! nem bántam meg, az a lotyó megérdemelte,hogy az egész repülő tér előtt megalázzam! most azt hiszi,hogy minden megoldódott köztünk és barátnők lettünk de ez nem így van, majd este eljátszom a legjobb barátnőjét és akkor Justin rám is felfigyel nem csak ezzel a kurvával törődik majd. haha Lana várd ki az estét lesznek itt még durvább dolgok is mint a repülő teres eset!

*Lana Szemszöge*
Annyira örülök,hogy kibékültem Lisával! most úgy érzem,hogy a kapcsolatunk egy jobb szintre érkezett, de persze azért még mindig bennem van az a repülő teres dolog, és nem is akarok egy naiv lányka lenni aki csak úgy megbocsájt mindenkinek! attól,hogy kibékültünk,még nem fogok benne megbízni és nem leszünk puszi pajtások!

Mikor vissza mentünk a szobába a többiek már lekapcsolták a zenét és mindenki a ruhái között turkált,hogy kiválasszák mibe mennek majd a koncertre! Jajj a koncert a francba! másfél órám maradt elkészülni és még sehol sem tartok! futottam be a szobámba és előkaptam a legjobb ruháimat, Behívtam Jessicát és Sarah-t, hogy segítsenek választani!
-Jajj várjatok barátnőim! én is jövök segítek a barcsinőmnek, szaladt be a szobámba Lisa
miközben Jessica kérdően nézett rám
-Majd elmesélem súgtam oda Jessnek
Kb. 5 ruhát felpróbáltam és mindenkinek a 4.ruha tetszett a legjobban így hát azt választottam és begöndörítettem a hajamat.
Már mindenki ott állt a legszebb ruhájában indulásra készen, így hát bejött egy hölgy és közölte velünk,hogy indulhatunk, a kocsi már vár minket a hotel előtt. Beszálltunk a liftbe és lementünk a Hotel parkolójához ahol mint mindig most is egy gyönyörű szép fekete limuzin várt minket. Már kezdtem megszokni ezt az egészet mintha fontos ember lennék, de ez sajnos nem így volt hiszen holnap már indulunk haza, véget ér a nagy álmom, De most nem akartam a holnapi haza indulásra gondolni inkább élvezni akartam az estét úgyhogy beszálltam a kocsiba és rögtön magamhoz vettem egy jéghideg kólát. Jessica ült jobb oldalon mellettem bal oldalamon pedig Lisa, ezen tegnap még meglepődtem volna de a mai kis bocsánatkérése után már nem igen érdekelt,hogy hány m-re van tőlem. A kocsiba nagyon jót buliztunk teljes hangerőn hallgattuk Justin számait amikor szólt a sofőr,hogy megérkeztünk, a sor hatalmas volt! mindenhol sikítozó és síró rajongók. Sokan csak messziről szemlélték a kígyózó sort ugyanis nem mindenkinek adatott meg az,hogy vehessenek jegyet. hiszen az összes jegy elkelt! ami persze nem volt újdonság egy J.B. koncerten.
Kiszálltunk a stadion V.I.P. parkolójában és bementünk a hatalmas épületbe, nem volt előttünk nagy sor, kb. 10 ember állhatott előttünk amikor is megpillantottam Will. i. am. -et a sorban. nagyon imádom a számait hatalmas rapper! így hát Jessel oda futottunk hozzá egy kép erejéig hiszen beszélgetni nem volt időnk mert már elindultunk befelé. Mikor beléptem megcsapott az idegesség és a stressz szaga persze képletesen szólva. Rengeteg ember futkosott fel és alá mindenki csak rohant telefonált és szervezte a koncertet. Persze mi nem innen fogjuk nézni a koncertet hiszen külön páholyunk van! Mikor szétnéztünk a stadionba megtaláltuk Justin öltözőjét, először be akartunk menni de pont jött Mrs. Chain és kérdőre vont minket,hogy mit keresünk itt? azt mondtuk,hogy csak a Wc-t keressük de persze ezt nem vette be átlátott rajtunk,hogy valójában mit is akartunk mi Justin öltözőjénél hát persze,hogy be akartunk menni hozzá. 
mikor vissza mentünk a többiekhez Scooter (Justin menedzsere) szólt pár mondatot
-Lányok! mivel holnap már haza utaztok ezért ma partizzatok egy jót! 
itt van mindenkinek egy belépő a koncert utáni After partira!
Nagyon örültünk a lányokkal a jegyeknek, hiszen együtt bulizhatunk Justinnal! 
Kis idő múlva elindultunk a V.I.P. részlegünkhöz hogy oannan élvezhessük a show-t.
5 perc múlva a színpadon kigyúltak a fények! a rajongók és persze mi is ezerrel sikítottunk és kiabáltuk Justin nevét!  "Majd elkezdődött, elkezdődött az amire már 2009 óta várok, az álmom beteljesült itt állok egy csodálatos ruhában V.I.P. páholyban egy Justin Bieber koncerten egyszerűen leírhatatlan,hogy mit érzek. Ez..Ez..annyira csodálatos érzés! Várod,hogy kezdődjön..és egyszer csak megszólal az All Around the world rajongók ezrei sikítanak sírnak, és érzed azt az energiát amit Justin felé sugároznak. csodálatos dolog ez, és ezt nem értheti mindenki ezt csak a Rajongók, Belieberek érezhetik, csak ők élhetik át ezt az egész csodálatos dolgot!" 
Kitörtek a láng szórok kigyúlt az összes fény Justin pedig angyal szárnyon ereszkedett le közénk


Tomboltunk, sikítottunk, hangosan énekeltünk Justinnal és a több ezer rajongóval együtt. istenien éreztem magam! A Believe albumáról az összes számot elénekelte és mi végig énekeltünk tomboltunk vele együtt! mikor véget ért a koncert ami másfél órás volt vissza mentünk a színpad mögé. Még eléggé a koncert hatása alatt voltam tehát oda felé úton végig énekeltem és sírtam. Egyszerűen nem tudtam felfogni,hogy tényleg most éltem át életem első Justin Bieber koncertjét azt, amire már 2009 óta várok, Justinnal nem tudtunk rögtön találkozni hiszen elment először az öltözőjébe kifújni magát. Addig is a V.I.P. jegyes rajongók sorakoztak mellettünk akik arra vártak,hogy képet készítsenek Justinnal. Justin 10perc múlva meg is jelent és az összes rajongóval külön-külön készített képet és adott nekik aláírást, majd végűl mi következtünk Justin rám pillantott majd elmosolyodott

 oda álltunk mellé először mindannyian egy csoportképre amin én mellette álltam, éreztem az illatát, az érintését amikor átkarolt, Persze ilyenkor megindult Lisában a féltékenységi roham és elkezdte játszani a nagy barátnőt! Majd külön-külön is csináltunk Justinnal képet, amikor én következtem oda álltam mellé átkaroltam ő pedig egy puszit nyomott az arcomra:$ miután mindenki fényképezkedett vele ő még elvonult az öltözőjébe átöltözni, az 1óra múlva kezdődő After Partira. 
*Lisa szemszöge* 
Nagyon élveztem a koncertet! de az csak olaj volt a tűzre,hogy Justin megpuszilta Lanát! ezért most kicsinálom a ribancot! említette,hogy van egy kabala karkötője amit az anyukájától kapott, és ha az nincs rajta elveszti minden erejét és nagyon beégeti magát! hát lássuk mire megy nélküle! Oda mentem Lanához nagy lendülettel megöleltem, és az ölelés közben lekaptam róla a kis drága karkötőjét! Sok sikert neki a továbbiakban!*

Mentünk ki az ajtón, már senki sem volt bent a Stadionban csak azok akik ott dolgoztak, és Justin, persze ő mélyen elbújva az öltözőjében. Kifelé menet a bal csuklómhoz nyúltam ahol a kabala karkötőmet hordani szoktam de nem volt rajtam! pánikba estem hiszen az nagyon sokat jelentett nekem! biztos,hogy koncert közben esett le, ezért a többiek tudta nélkül visszaszaladtam a nézőtérre de mivel oda már nem engedtek be így visszamentem oda ahol a fotózás volt, hátha ott esett le rólam, már körbe néztem mindenhol,és sehol sem találtam. De egyszer csak egy zöld kanapé mögött észre vettem,hogy valami arany fénylik, lehajoltam,hogy felveszem hátha a karkötőm az, de azzal a lendülettel becsúszott a kanapé alá így lehasaltam a földre a csini ruhámban, bár abban a helyzetben nem igazán érdekelt,hogy mi volt rajtam csupán a karkötőm számított. Miközben én ott próbáltam ki halászni a számomra nagyon fontos tárgyat hallottam,hogy valaki közeledik így hát befejeztem a pecázgatást, és levegő vétel nélkül mozdulatlanul hasaltam a földön hiszen semmi keresni valóm nem volt már ilyenkor ott. Justin és egy szervező vitatkoztak, Justin szó szerint üvöltött a férfival aki csak próbálta őt nyugtatni,hogy minden rendben!
-Hol van a 100 darabos zöld gumicukrom?? kérdezte Justin idegesen
.Sajnálom, de nem tudjuk,hogy hol van! biztos elkeveredett de azonnal előkerítjük! 
-Sajnálod? én is sajnálom,hogy te még itt dolgozol ha 5 percen belül nem hozod nekem ide a gumicukraimat ki vagy rúgva és teszek róla,hogy ezek után sehol se találj magadnak munkát! világos? 
ordított Justin! 
-Scoooooooter! hol vagy már? menni akarok az after partimra! Ryanék már várnak! 
folytatta a kiabálást Justin én pedig el se hittem azt amit hallok! én nem így ismertem meg Justint!  
-Aaa de jó,hogy vége a koncertnek és elmentek a sikítozó rajongók!
erre a mondatra szinte felugrottam,Justin persze azonnal észre vett..és elállt a szava, fogalma se volt arról,hogy én mindent hallottam. Szánalmasan néztem Justinra. összetörtem.elvesztettem azt embert.. azt akit a legnagyobbra tartottam! nagyon mély csalódás volt ez nekem,hirtelen nem is tudtam mit mondani csak kérdően és értetlenűl néztem a példaképemre aki ott állt előttem lélegzetét visszafojtva.  majd sírva elszaladtam, Justin pedig jött utánam! 
-Héy! Héy! Várj! Várj már! Lana!  kiabált utánam 
én nem akartam,hogy ezt halld! nézd ez egy félre értés! Justin csak jött utánam miközben magyarázkodott de én villámgyorsan mentem miközben a könnyeim potyogtak! majd éreztem,hogy megfogta a karom! 
-Auu Engedj el! 
-Miért nem erre vágytál mindig? kérdezte miközben mosolygott. 
-Hogy mondhattál ilyet a rajongóidról? ki vagy te egyáltalán? 
-nézd én..próbált magyarázkodni miközben a falnak nyomott..
Folytatás kövi rész! Ne felejtsetek el kommentelni és feliratkozni!


5 megjegyzés:

  1. Gyorsan a kovit....nagyon kivancsi vagyok<3*-*

    VálaszTörlés
  2. Siess a kovivel :) imadom <3 nagyon kivancsi vok...

    VálaszTörlés
  3. http://all-that-matters324.blogspot.hu/p/dijak.html meglepi :)) (nálam)

    VálaszTörlés
  4. szia most találtam rá a blogodra és nagyon jó nagyon tetszik csak így tovább siess a kövivel :D

    VálaszTörlés