2014. márc. 12.

~7.Rész-Barátból <-> Ellenség

Az oldalra felkerült 4 új kritika!  Ha te is szeretnél Kritikát írj a Chatbe!:)

Sziasztok! köszönöm a sok feliratkozást és a komikat! és persze az 1 díjamat!:)
ahogy ígértem itt az új rész!  (kicsit hosszú lett)

~7.Rész- Barátból <->Ellenség


*Másnap Reggel* nagy nehezen kimásztam az ágyamból ugyanis a tegnapi nap tényleg elég fárasztó volt, persze nagyon élveztem hiszen tegnap az álom egy nagy része vált valóra ma pedig valóra válik a másik.
Belebújtam a rózsaszín kis szőrmés papucsomba és felvettem a puha köntösömet majd el vánszorogtam a fürdőszobába belenéztem a tükörbe szörnyen néztem ki a tegnap miatt..pedig tudtam,hogy ma nagyon jól kell festenem hiszen ma lesz Justin koncertje amire V.I.P. belépőnk van, lefürödtem kisminkeltem magam és felvettem egy utazáshoz kényelmes ruhát ugyanis Kanada elég messze volt..és nem akartam a kocsiban és a repülőn egy kényelmetlen ruhában utazni. 

Miután mindenki felöltözött és elkészült lementünk a hotel éttermébe és reggeliztünk. én egy csokiöntetes palacsintát kértem 
-Jajj Lana nehogy elhízz! mit fog mondani Justin? mondta Lisa flegmán és utálkozóan
én persze erre nem válaszoltam inkább úgy tettem mintha nem is hallanám amit mondd, nem akartam lealacsonyodni az ő szintjére ezért kényelmesen hátradőltem a székemben én néztem a többieket mosolyogva
-Én egy salátát kérek öntet nélkül! vigyázok a vonalaimra mondta Lisa miközben undokan rám kacsintott.
Megint tűrtem némán és nem szóltam semmit csupán a szemeimet forgattam meg..
-Na és meséld már el légyszike,hogy mi is történt tegnap pontosan,még nem is mesélted a részleteket nézett rám Misel undokan majd pedig Lisára mosolygott. 
-Fejezzétek már be! ennyire szánalmasak nem lehettek! inkább örüljetek annak,hogy itt vagytok és ne piszkáljátok a másikat! Védett meg Jessica
Lisa és Misel szava elakadt hiszen ők egy csendes lány ként ismerték Jessicát de nem szóltak neki vissza csak flegmán néztek.
*Kihozták a reggelinket* Majd miután befejeztük az evést felmentünk a szobánkba összecsomagoltunk és lementünk a Hotel elé ahol mint mindig most is egy nagy limuzin várt! Már egészen kezdtem megszokni ezt a luxust..az 5*-os szállodát, a reggeliket, a luxus kocsikat kezdtem úgy érezni mintha híres lennék persze ez nem így volt. Mindenki csak úgy emlegetett minket,hogy Amerika győztesei, Van aki utált emiatt...
Hirtelen átfutott az agyamon,hogy vajon mi lehet otthon? Mivan Caitlinnel a suli legnépszerűbb lányával aki majdnem "megölt" mikor kiderült,hogy én nyertem nem pedig ő, majd anyukámra gondoltam és a húgomra Sophiára. Persze nagyon szerettem Atlantában lenni de már kezdett hiányozni az otthoni élet, a barátok,anya,a húgom mondhatnám,hogy hiányzott az iskola is, a tanárok de akkor hazudnék. Miután a hordárok levitték a csomagjainkat beszálltunk a gyönyörű limóba és elindultunk nagyon izgatott voltam a koncert miatt és amiatt,hogy megint láthatom Justint, a kocsiban végig az ő számai szóltak amit persze mi hangosan énekeltünk, Lisa velem szemben ült láttam rajta,hogy egy kicsit bántja az amiket reggel mondott nekem, hiszen látszott rajtam,hogy eléggé megbántott..én rá mosolyogtam ő pedig összeráncolta szemeit és elfordította a fejét..nem tudtam biztosra de gondoltam,hogy mi jár a beteg üres sötét fejében. Kb. 25perc múlva megérkeztünk a repülőtérre már nagyon izgultam az este miatt leírhatatlan,hogy mit érzek. A repülőtéren rám jött a Pisilés szokásom szerint így hát elmentünk Jessicával a mosdóba,én bementem az egyik fülkébe elvégezni azt amit elkellet végeznem Jess pedig a tükörben nézegette magát. 
-Már nagyon várom a koncertet főleg,hogy a színpad mögé is bemehetünk és részesei lehetünk Justin koncert előtti izgulásának röhögött Jess mire én lehúztam a wc-t majd csak akkor vettem észre,hogy nincs Wc papír..Wc papír helyett ugyanis csak egy guriga volt ott..amire ez volt írva: "Így Jártál"
Jessica addigra már kiment a mosdóból én pedig nemtudtam,hogy mit tegyek, kerestem a táskámban zsebkendőt de peckemre pont nem volt nálam..majd hirtelen eszembe jutott,hogy van nálam telefon így felhívtam Jessicát,hogy jöjjön vissza a mosdóba ugyanis nagyon nagy baj van! én addig ott ültem a wc-n..és vártam Jessicát iszonyú kínosan éreztem magam ennél rosszabb helyzetet nem is tudtam elképzelni, 2perc múlva megjelent Jessica
*bejött az ajtón*
-Lana! mi a baj? hol vagy?
-itt vagyok Jess a 3.wc-ben!
-Siess már! mindjárt indulunk
-Hát tudod elég nagy gáz van..elfogyott a wc papír és nincs nálam zsebkendő sem..nem tudnál bedobni egy guriga wc papírt?? mondtam miközben a fejem már tiszta vörös volt a szégyentől..
-De persze! Jessica elég meglepően kezelte ezt a helyzetet ugyanis nem röhögött rajtam hanem rögtön vett a másik wc-ből papírt és bedobta nekem az ajtó fölött. miután kimentem a wc-ből látta,hogy kicsit könnyes a szemem hiszen rettenetesen éreztem magam! el se tudom képzelni mi lett volna ha Jess nem veszi fel a telefont,akkor talán még mindig ott ülnék és sírnék.
vissza indultunk a repülőhöz..miközben sétáltunk egyszer csak egy nevetést hallok körülöttem szétnéztem és az egész repülőtér rajtam nevetett persze nekem fogalmam sem volt,hogy mi olyan nevetséges rajtam  majd hallottam,hogy valaki hátulról lefényképezett..rögtön megfordultam és ott állt mögöttem Lisa aki a telefonjával hátulról fényképezett..
-Mi ilyen vicces? fordultam Lisa felé.. miközben Lisa és az egész repülő tér csak nevetett 
-Lana! Jess közelebb hajolt hozzám majd halkan ennyit mondott:  a nadrágodból és a talpadon van egy nagy wc papír csík..
én persze rögtön elfutottam és kerestem egy olyan helyet ahol nem lát senki..
Jessica persze jött utánam és próbált vigasztalni
-Ne foglalkozz Lisával! tudod milyen sötét és gonosz lelke van!
-Tudom..de nem hiszem el,hogy ez pont velem történik.. 
persze már sejtettem,hogy a wc papír eltüntetése a tartóból féle "varázslat" is az ő műve volt..
Visszaindultunk a repülőhöz persze olyan úton mentünk ahol senki sem látott minket..
mikor visszaértünk Lisa a fotómat mutogatta mindenkinek..Persze sokan nem nevettek rajta csak még jobban gyűlölték Lisát és a beképzeltségét szörnyű érzés ez az egész de nem bírtam tovább így odamentem Lisához és kivertem a kezéből a telefont
-Mégis ,hogy képzeled ezt?
-Figyelj szívem! itt csak nyertesek vannak és te nem ebbe a csoportba tartozol..
szörnyű volt ezt hallani, hirtelen Caitlin jutott eszembe,hogy rám néz ugyanolyan szánalommal mint ahogy most Lisa, és pont ezeket a szavakat mondja..Vesztes, Vesztes Vesztes folyton ezek a hangok visszhangoztak a fejemben..már nem bírtam tovább.. épp készültem neki rontani Lisának mikor megjelent Mrs. Chain..és utasított minket,hogy szálljunk fel a gépre..a gépen szinte kézzel tapintható volt a feszültség.. de nem akartam újabb veszekedést, ezért elővettem a fülhallgatómat bedugtam a fülembe és elkezdtem hallgatni a Believe albumot. 2óra múlva megérkezett a gépünk Kanabába. 
Leszálltunk és bementünk a repülőtér épületébe, Lisa persze még mindig a képen röhögött..
-Héj! szerinted,hogy kéne neki visszavágni?
fordultam oda Jessicához 
-Eszedbe ne jusson! figyelj Lana ne süllyedj le az ő szintjére kérlek..
-Rendben mondtam durcásan majd előre mentem..
Az épület előtt várt egy fekete kocsi minket, beszálltunk és elindultunk egy Hotel felé, Kanada annyira csodálatos volt..mikor elhaladtunk egy játszótér mellett eszembe jutott,hogy Justin lehet,hogy kiskorában ott játszott, szinte éreztem a város büszkeségét,hogy büszkék arra,hogy a Világ legnagyobb tinisztára innen indult..itt indult a karrierje a fejemben volt a kép amikor Justin a színház előtt énekelt egy gitárral és úgy keresett pénzt..eszembe jutottak a régi képek róla..elöntöttek az érzések és sírni kezdtem, de ezek nem örömkönnyek voltak ezek büszke könnyek voltak..a kocsi megállt egy gyönyörű szép hotelnél a Canada's-nál Twitteren azt olvastam,hogy épp itt tartózkodik Justin is! miután a hotel elé értünk már biztosra tudtam,hogy Justin ebben a hotelben szállt meg ugyanis a Hotel előtt több száz rajongó állt hatalmas táblákkal " I love you Justin" "I proud of you" Hirtelen eltűnt belőlem az összes rossz érzés amit a mai utazás alatt szereztem, és már alig vártam,hogy kiszálljunk a kocsiból a sok rajongó közé.
Majd bementünk nagy nehezen a Hotelbe ahol már ott várt minket Scooter Braun Justin menendzsere, 
-Scooter! kiabáltunk neki és odarohantunk hozzá!
-itt van most Justin?? kérdeztük egymás után 
-Nincs! már a koncert helyszínén próbál.  kicsit elszomorodtam,hogy nincs itt Justin de, tudtam,hogy este úgyis találkozunk vele! 
Felmentünk a szobába lepakoltunk és pihentünk, már alig vártam a koncertet! Délután 3 óra volt a koncert pedig este 7 órakor kezdődött így volt még 4 óránk!
-mit csináljunk addig? kérdeztem a többieket
-menjünk enni! mondta Sarah akinek mindig csak a kaján járt az esze..
Végül a zene hallgatás mellett döntöttünk így bekapcsoltuk Justin azon számait amelyeket biztos énekelni fog a koncerten és elkezdtük őket énekelni, valami csoda módjára Lisa és Misel is oda jött hozzánk és együtt szórakoztunk, persze én még iszonyúan dühös voltam azért amit tett..Táncolás és éneklés közben gyorsan telt az idő..már 5 óra volt! vagyis 2 óra múlva kezdődik a koncert!

Folytatás: 2komi után!!



4 megjegyzés:

  1. Mikor lesz új rész?:DD:33<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jövőhéten valamikor:D vagy ha összejön 2-3komii akkor holnap:3<3

      Törlés
    2. ha komizok még 2-t akkor jön az új rész?:DDD

      Törlés
  2. Ez valami hihetetlen iszonyatosan jó nagyon siess a kovivel *-* :D

    VálaszTörlés