2014. márc. 8.

~4.Rész-Az utazás

Szombat reggel volt 8:36-ot mutatott az óra.
Anyukám felkiabált nekünk,hogy keljünk mert lefogjuk késni a gépet! Jessicával gyorsan felpattantunk nagyon izgultunk és már nagyon rég óta vártuk ezt a napot,hiszen ma találkozunk Justin Bieberrel a példaképünkkel! először lementünk reggelizni,ahogy mentünk le a lépcsőn elkezdtem énekelni a Confidentet Jess pedig beszállt és azt énekeltük egészen addig míg le nem ültünk az asztalhoz!
-Lányok! mit kértek reggelire?
-Valami finomat!
-Renden. nézzük csak..nutellás palacsinta jó lesz?:P kérdezte anya miközben a kezében volt már 2 tányér amin volt 4 palacsinta egymásra pakolva, istenien nézett ki!
-óó wáó megtudnám szokni,hogy minden reggel ilyennel fogadjanak! viccelődött Jessica
*Anya lerakta elénk a palacsintát mi pedig nagy mohón elkezdtük enni, isteni volt!*

Miután befejeztük a reggelit felmentünk készülődni csodásan akartunk kinézni,hiszen mi van,ha belénk szeret Justin vagy valami??!
Először is kiválasztottuk,hogy mit veszünk fel, mivel elég meleg volt én egy ruhát választottam hozzá illő cipővel. ami így nézett ki:

Jessica nem szerette a szoknyákat ezért ő egy rövid nadrágot választott egy szép felsővel és egy tornacipővel.

Mind 2-en  viseltünk szemüveget, ettől valamiért "menőbbnek" éreztük magunkat mint amikor a csinos szupermodellek sétálgatnak az utcán, de persze mi a közelükbe se értünk.
Mikor elkészültünk anya mondta,hogy induljunk! levittük a bőröndünket a kocsihoz és bepakoltuk a csomagtartóba őket,leellenőriztük,hogy minden megvan-e majd lassacskán elindultunk. Nagyon izgultunk már egész úton csak Justin számait hallgattuk és énekeltük. majd fél óra utazás után végre a repülőtérhez értünk. Már egy nagy gép várt minket, Én azt hittem,hogy csak egy sima repülővel megyünk a többi utassal..de ez egészen más volt! ez egy magán gép volt! aminek az oldalaira az volt írva: "Justin Bieber"

közbe megérkezett a többi lány is akikkel egy csoportba kerültünk:
Sarah ő jött rögtön utánunk, Miamiból érkezett. de ő egyedül jött.
utána megérkezett Katlin is aki a barátnőjével Misellel jött, egyenesen Kaliforniából!
majd végül Lisa aki eredetileg a barátjával jött volna. de ő sajnos az utolsó pillanatban megbetegedett, ő Los Angelesből érkezett.

így voltunk összesen 6-an. Nagyon jó fej volt a többi lány, ők is imádták Justint csak úgy mint mi. felszálltunk a gépre nagyon meglepődtünk hiszen belülről is csodálatos volt a repülőgép!
Mindenki elfoglalta a helyét. majd pedig felszállt egy nő akinél egy lista volt és egy telefon. ő volt Mrs. Cherlotte, ő fog minket tájékoztatni a programokról. 5 perc múlva mikor már a csomagokat is felpakolták elindultunk. Nagyon élveztük a repülést és egész út alatt Justin számai mentek, mivel volt monitor a repülőn így a Klippeket is nézhettük. A repülő út kb. másfél órás volt. Nagyon jól mulattunk az út alatt és a táj is csodálatos volt. Majd megérkeztünk az Atlantai repülőtérre. Amikor leszálltunk a gépről rengeteg paparazzo volt ott. és a bejáratnál 2 biztonsági őr várt minket, kikísértek minket a repülőtér elé ahol egy gyönyörű hosszú fekete limuzin várt minket!
 annyira örültem,hogy hirtelen meg hatódtam és elkezdtem sírni. a limuzin gyönyörű volt, a sofőr pedig kiszállt bemutatkozott és ennyit mondott: "Jó napot hölgyek!,én fogom magukat elvinni a mennyországba"
majd kinyitotta nekünk az ajtót. Beszálltunk annyira gyönyörű volt belülről is! volt benne egy kis bárpult -persze csak alkohol mentes italokkal.
Elindultunk a hotel felé ami 5*-os volt. nem utaztunk olyan sokat, kb. 40 perc múlva oda is értünk a lányokkal nagyon jól szórakoztunk az úton, rengeteget nevettünk! majd megérkeztünk a hotelhez, kiszálltunk és rögtön jöttek a hordárok,kivették a bőröndjeinket a csomagtartóból és felvitték a szobánkba. a Hotel nagyon szép volt!
 nem is tudtam elhinni ezt az egészet! két  hotel szobát kaptunk! 1 szobában 3 man  voltunk. Miénk volt a 191-es szoba  Ahol énJessica,és Sarah voltunk a másik  szobába ami rögtön mellettünk volt(192-    es szoba) ott pedig Katlin és a barátnője  Misel és Lisa volt. Gyönyörűek voltak a szobák, és mind a hármunknak  külön szobája volt. külön fürdőszobával ami hatalmas volt! mivel nagyon elfáradtunk a hosszú utazásba így lementünk vacsorázni ahol nekünk külön megvolt terítve egy kis teremben, ami fel volt díszítve lufikkal és egy nagy tábla volt a terem falán: "Gratulálok!-Justin Bieber" még mielőtt kihozták volna a vacsoránkat Scooter Jelent meg és elmondta a programokat.
-Sziasztok! remélem jól telt az utazás és nagyon jól érzitek magatokat! Ma úgy döntöttünk,hogy mivel elég fárasztó és hosszú utat tetetek meg, ezért ma hagyunk titeket pihenni és holnap pedig elmegyünk Justin Bieber klipforgatására!
*elkezdtünk sikítani*
-persze ti is használhatjátok a szálloda szolgáltatásait nyugodtan mehettek golfozni,szaunázni,vagy wellnesselni
Na,de addig is jó étvágyat kívánok a vacsorához drága nyertesek!
-Scooter tudta a nevünket papír nélkül hiszen, amikor elköszönt tőlünk a nevünkön szólított, tudtam ,hogy nem nehéz megtanulni pár nevet, de ettől mégis fontos embernek éreztem magam. A Pincérek kihozták a vacsorát.
Én egy tökéletes Steaket kértem körettel.
Jessica pedig Carbonellát. A többiek is  nagyon finom ételeket kértek.
Miután befejeztük a vacsorát felmentünk a szobánkba kipakoltunk és lefeküdtünk VOLNA aludni..HA a másik szobából átszaladó Katlin Misel és Liza nem rohantak volna át a mi szobánkba egy párnával párna csatázni! Majd miután lejátszottunk pár menetet vissza mentek a saját szobájukba és lefeküdtek aludni. Mi is lefeküdtünk aludni, Én aludtam a középső szobában majd velem szembe lévő szobában aludt Jessica és mellette pedig Sarah. Még lefekvés előtt beszélgettünk 3man a nappaliban ahol egy óriási nagy plazma tévé és gyönyörű kanapé volt.  Este 10óra fele most már tényleg aludtunk, Nem tudtunk másra gondolni csak a holnapi napra,hogy végre..végre teljesülhet az álmunk! találkozhatunk Justin Bieberrel! a nagy tinibálvánnyal és pont egy forgatáson fogjuk őt meglátogatni! ez egyszerűen CSODÁLATOS! valószínűleg a többieknek is csak ez járt a fejükben.
Majd végre eljött a nagy nap!