2014. márc. 8.

~5.rész-Az álom folytatódik

~5.Rész-Az álom folytatódik

Végre Eljött a nagy nap, reggel 9:35 percet ütött az óra, felpattantam a gyönyörű szép ágyamból, belebújtam a rózsaszín szőrmés papucsomba és elmentem a SAJÁT fürdőszobámba. Belenéztem a tükörbe csak álltam és néztem magam..egyszerűen nem tudtam elhinni ezt az egészet..pont én? pont itt? pont most? Egy gyönyörű szép álomnak tűnt az egész amiből soha nem akartam felébredni..Csak álltam ott a tükör előtt talpig rózsaszín pizsamában..pedig a rózsaszín nem az én színem de, valamiért úgy éreztem,hogy rózsaszín pizsit kell választanom nem is értettem miért..majd benyitott Jessica, aki szintén pizsamában volt még..annyira látszott az arcán a boldogság és az izgalom..de komolyan! azt hittem mentem rosszul lesz a gyomor görcstől ami benne volt..Persze én is izgultam...ez hülyeség..miért is ne izgultam volna?? hiszen a nagy Justin bieber példaképemmel találkozom annyira hihetetlen volt ez az egész lesokkoltam és nem tudtam elhinni.. Jessica csak némán állt előttem majd elindult felém és megölelt miközben motyogott pár szót:
-Annyira köszönöm!
majd a szemembe nézett és így szólt:
-Nagyon sokat jelent nekem ez az egész..hisz, nem is tudod mi lenne velem most nélküled..és Justin nélkül..egyszerűen nem tudom elhinni,hogy tényleg engem hoztál el..nagyon hálás vagyok mindenért főleg a barátságunkért és ezért az útért..mikor a mondat végére ért elkezdte törölgetni a könnyes szemét
majd mivel én is mindjárt elsírtam magam a megható szavai miatt elötte válaszul mondtam pár szót
-Ne hülyéskedj! azért vagyunk legjobb barát nők,hogy ezt az óriási élményt együtt éljük meg! wáó..én..én..én még mindig nem tudom felfogni,hogy itt vagyunk..majd megöleltem Jessikát.
Pár Másodperc múlva kopogást hallottam az ajtómon..kimentünk a fürdőből megnézni,hogy ki az..kinyitottam az ajtót és Sarah állt ott akinek az arcán egy óriási mosoly volt majd ugrott egyet: -áááááááá nem tudom elhinni ez fantasztikus fantasztikus..ez egy álom! csípjetek meg! 
én és Jess mosolyogtunk majd elkezdtünk ugrálni vele
TALÁLKOZUNK JUSTINNAL, TALÁLKOZUNK JUSTINNAL TALÁLKOZUNK JUSTINNAL énekelgettük egymás után..majd Sarahnak eszébe jutott a ruha..
-OMG! mit veszünk fel? csodásan kell kinéznünk hisz Justin bármelyikünkbe beleszerethet mondta vigyorogva miközben a szemöldökét mozgatta, érdekes képesség én nem tudom mozgatni a szemöldököm, gondoltam magamban
- Héj Csajok! én egy ilyen ruhára gondoltam Jessica átment a szobájába és kihozott egy Dögös ruha összeállítást:

















-óówáóóó ezt nevezem Jessica dögös ebbe aztán elcsábíthatod J.B-t mondta Sarah azzal sarkon fordult és kihozta a saját kis ruhácskáját: 
-Na és ez? milyen? megfelelő lenne Justin Biebernek?















-Na és te Lana? miben szeretnéd elhódítani előlünk Justint? kérdezte röhögve Jessica Hát..fogalmam sincs..nem tudom mit vegyek fel..néztem egy ruhát..de az nem lenne túl merész? 
A mondatom után benyitott a Hallba Kaitlin Misel és Lisa gyönyörű ruhában voltak ők is 
-Na hogy festünk? kérdezte Lisa
-Elég csini? -folytatta Misel
-Wáóó nagyon szépek vagytok! Justin biztos meg lesz lepődve,hogy ilyen sok csini csaj megy majd hozzá..-mondtam miközben a lányokra mosolyogtam 
-Uuu.. nagyon fáj a hasam..nagyon ideges vagyok..mondta Kaitlin miközben leült a kanapé támlájára
-Nyugi mind izgulunk! de ne légy ennyire ideges! nyugtatta Lisa
-Már csak nekem kéne valami ruha..
-Na és mivan azzal a ruhával amit a kirakatban nézegettél??? mondta Jess miközben egy gyönyörű ruhát húzott elő egy nagy bevásárló szatyorból
-Na neee ...te megvetted nekem?? 
-Egy kis ajándék ezért az egészért..
-Imádlak! 
-Gyerünk próbáld fel! mondták egymás után a lányok! -Hadd nézzük!
-okéé..
Elmentem felvenni a ruhát..majd mikor kész voltam kifújtam magam..kinyitottam az ajtót és kimentem mint egy Divat bemutatón.
A lányok szája egyszerűen tátva maradt!-
-Ó te jó isten...
-Ez gyönyörű...
-Nagyon szép vagy Lana! jött felém Lisa miközben megfogta a karomat.
-Köszönöm!
én is imádtam a ruhámat egyszerűen mesés volt!


















Majd kopogtattak az ajtón a szoba pincér volt az! a kocsi pedig telis tele volt finomabbnál finomabb ételekkel..persze én rögtön ráugrottam az édességre és a csoki szökőkútra! 
Elkezdtünk enni 5perc múlva pedig egy hölgy állított be az ajtón
-Sziasztok lányok! jó étvágyat! reméljük jól telt az estétek és finom a reggeli!
Csak tájékoztatni szeretnélek titeket,hogy 30perc múlva indulunk egy Atlantai Stúdióba ahol Justin Bieber most épp egy új Számot vesz fel! 
Elkezdtünk sikítani! ez szuper Justint munka közben lessük meg:P
Befejeztük a reggelit majd lementünk a Hotel elé ahova egy biztonsági őr kísért le minket.
a Hotel előtt állt egy gyönyörű limuzin! kinyitották nekünk az ajtót mi pedig beszálltunk és elindultunk. Az út kb.  40 perces lehetett. Majd megérkeztünk a stúdióhoz nagyon nagy volt az egész épület! az ajtónál pedig őrök álltak..kaptunk egy VIP Justin Bieber kártyát majd bementünk a nagy Stúdió épületben! egyszerűen csodás volt..tele volt hírességekkel hirtelen egy híres banda Gitárosa haladt el mellettem. Hirtelen rám tört a pisilés ezért elmentem a legközelebbi Wc-be elintézni a dolgomat..addig a többiek tovább mentek..engem természetes megvárt egy őr. Majd mikor végeztem elindultam a terem felé ahol Justin és bizonyára már a többiek is voltak..eléggé féltem..hiszen a példaképemmel találkozom már kezdett rám törni a sírás is..mikor megérkeztünk..már az ajtó előtt hallottam a többiek sikítását és Justin Hangját..vettem egy nagy levegőt és benyitottam..Ott állt velem szembe JUSTIN BIEBER! a példaképem..a kedvenc énekesem..akikért lányok milliói rajonganak..Mikor beléptem Justin szinte tátott szájjal nézett rám...halkan azt mondva: -Wáó*-* majd oda mentem hozzá még ha csak volna oda mentem volna ..neki rontottam mint egy idióta miközben potyogtak a könnyeim.. Ő pedig rám mosolygott, mélyen a szemembe nézett..majd a számra..aztán megint a szememre és ennyit mondott: -





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése