2014. márc. 8.

~Prológus

Szia! Üdvözöllek a blogomon! 

~Prológus

Sziasztok Lana Hastings vagyok! Egy átlagos lány átlagos napokkal, A példa képem Justin Bieber! Még sohasem találkoztam vele személyesen viszont egyszer San Francisco-ban voltam egy kisebb koncertjén amit nagyon élveztem sajnos az utolsó sorban volt már csak hely így Jessicával aki mellesleg a legjobb barátnőm és egyben osztálytársam is, kénytelenek voltunk onnan élvezni a koncertet. Justinért már egészen kiskorom óta rajongok egyszerűen imádom a hangját és azt amit csinál! Az egyik legnagyobb álmom,hogy találkozhassak és beszélhessek vele személyesen. kb. 2 hónapja neveztem egy Nyereményjátékra. Ez a játék arról szól,hogy minden 2.héten ki kellett tölteni egy tesztet, a teszt Justin Bieberről szólt. Átlagos kérdések voltak róla pl. Mikor született, mi az anyukája neve? stb..tehát aki nem tudott róla sok mindent az is rá kereshetett a válaszokra a neten. Az utolsó fordulóban viszont egy olyan kérdést tettek fel amire csak az igazi rajongói/Belieberei tudták a választ. Mivel én hatalmas rajongója vagyok és szinte mindent tudok róla, így a választ is tudtam a kérdésre és nagyobb esélyem lett a nyerésre.
Ó és amit még nem is említettem,hogy mi a nyeremény?
Most figyelj!
2 Napot tölthet el a győztes Justin Bieberrel! Hát nem csodálatos?
Először úgy volt,hogy 1 országból 1 nyertes viszont a szervezők rájöttek arra,hogy az nem lenne fer a többiekkel szemben. Ezért 1 országból kijelölték azokat a városokat ahonnan a legtöbben neveztek, és  minden kijelölt városból kikerült 1 szerencsés nyertes! Nagyon örültem mikor ezt az infót nyilvánosságra hozták! hisz így még nagyobb volt az esélyem a nyerésre!
Lassan közeledett az eredményhirdetés ideje..

1 megjegyzés: