2014. márc. 11.

~6.Rész-A találkozás

~6.Rész- A találkozás


Mikor odarohantam Justinhoz persze a többieken átvergődve megöleltem és elkezdtem könnyezni ő félkarral átölelt a szemembe nézett majd a számra aztán megint a szemembe és ennyit mondott:
-Ne sírj! miközben a szája nagy mosolyra nyílt.
-Szeretlek Justin! mondtam miközben a többiek is oda furakodtak hozzá.
-Én is szeretlek titeket olyan csodálatosak vagytok!
Majd mindenki csinált egy külön képet Justinnal, Annyira kedves volt mindenkivel és érezni lehetett azt a belőle sugárzó szeretetet amint a rajongók iránt érzett.
-Szeretnétek hallani az új dalt amit épp most veszünk fel?
-igen*-* mondtuk egymás után tágra nyílt szemekkel
-Justin Bieber élőben fog nekünk énekelni egy stúdióban ez hihetetlen gondoltam magamban
-Jól van- mondta Justin majd megfordult és bement a mikrofon állványhoz.

Megszólalt a zenei alap és egyszerűen felállt a szőr a kezemen mikor Justin elkezdett énekelni annyira csodálatos volt az egész! Éneklés közben végig engem nézett én pedig ott pirulgattam mint egy idióta:$

Miután elénekelte az új Dalát, Sarah megkérdezte tőle,hogy szeret-e stúdiózni
Justin erre csak annyit felelt,hogy: -ez az életem! majd elmesélte,hogy rengeteg időt tölt itt, a dalok többsége itt jut először eszébe. Kérdeztünk tőle még pár kérdést amikor rám nézett és azt mondta:
-Na most te kérdezz valamit!
-Én hirtelen fel se fogtam,hogy Justin hozzám szólt..kellett pár másodperc még magamhoz tértem az álomból..és sejtelmesen megkérdeztem tőle:
-Na és Justin,hogy állsz a lányokkal? közben persze vigyorogtam..abban reménykedtem,hogy azt feleli,hogy most épp szabad.. pár másodperc múlva pedig úgy lett ahogy akartam
- Most épp szabad vagyok kacsintott rám..persze ezt csak én láttam hiszen a többiek végig sírtak és sikítottak.
Miután több 100 kérdést feltettünk Justinnak és fotózkodtunk vele elvittek minket ebédelni..
Mielőtt kiléptünk volna a stúdió ajtaján Justin mindenkitől egyesével elbúcsúzott megölelt mindenkit mikor én következtem Justin megölelt és a fülembe súgott pár szót
-Nagyon dögös vagy! majd rám kacsintott
-én hirtelen köpni nyelni nem tudtam a lábam egyszerűen földbegyökerezett.
-Na menjünk lányok! Justinnak még próbálnia kell a holnapi koncertre!
Elindultunk kifelé én még mindig nem tudtam elhinni hogy Justin azt mondta dögös vagyok..és rám kacsintott..
beszálltunk a kocsiba majd Elmeséltem a többieknek,hogy mi történt odabent velem..
Persze a többiek egy árva szavamat se hitték el..
-Na persze! mondta flegmán Lisa majd elfordult felőlem
Még Jessica is kételkedett bennem aki a legjobb barátnőm, persze én se tudnám másnak elhinni ha ilyet mondana.
*Oda értünk az étterembe*
Nagyon szép volt az egész látszott rajta,hogy ez nem egy olcsó átlagos étterem..tényleg gyönyörű volt.
Miután befejeztük az ebédet elmentünk várost nézni Atlanta gyönyörű volt!
később vissza mentünk a Hotelbe már nagyon fáradtak voltunk és késő volt. mivel még nem akartunk aludni ezért lementünk a Hotel medencéjéhez ott beszélgettünk még egy kicsit majd oda jött hozzánk Mrs. Chain az utazás szervezőnk és Meglobogtatott előttünk pár koncert jegyet! rögtön kipattantunk a medencéből és odamentünk hozzá!
-Lányok! képzeljétek mim van..tudjátok,hogy holnap lesz J.B. nagy koncertje Kanadában ezért elviszünk titeket is a koncertre! még hozzá VIP belépővel!
*Hatalmasat sikítottunk majd megköszöntük a jegyeket!
-Na de ne maradjatok fent sokáig holnap reggel indulunk KANADÁBA!
Nagyon izgatottak lettünk és felindultunk a szobánkba.. már lefekvéshez készülődtünk amikor Jessica bejött a szobámba leült az ágyamra és ennyit mondott:
-Ne haragudj!
-Miért is? kérdeztem egy kissé flegmán
-Amiért nem hittem neked a kocsiban..
-Nem baj! de,tudod én elhittem volna neked..
-Tudom! majd megölelt és vigyorogva ennyit mondott
Na de mesélj csak! mi volt?;)
-Justin mikor megölelt a fülembe súgta,hogy szeret...*Közben épp Lisa jött be a szobába*
-Jajj Lana! már megint arról álmodozol,hogy Justin azt mondta,hogy dögös vagy? ugyan kérlek..Justinnak inkább én jönnék be mint te! mondta Lisa flegmán és beképzelten
-ez nem hazugság de ha nem akarod elhinni ne hidd el..mondtam miközben a vállamat vonogattam
-Hagyd már abba ezt a gyerekes hülyeséget! Nem vagy elég jó Justinomnak!
-A te Justinod?..álltam fel ..
-Na megyek nem foglalkozok ostoba hazugságokkal majd megfordult Lisa és kiment az ajtón mint egy királynő.
-Ne foglalkozz vele..nyugtatott Jess
inkább feküdjünk le aludni,hisz reggel korán megyünk Kanadában mondta Sarah az ajtónak támaszkodva aki végig nézte a vitát,de nem szólt egy szót se..
-Rendben..
Majd mindenki bement a saját szobájába és lefeküdtünk aludni.
A másik szobába most biztos Lisa arról mesél Miselnek és Kaitlinnek,hogy mekkora kamu gép vagyok..és amit én mondok az biztos hazugság..gondoltam magamba..
*MÁSNAP REGGEL*


3 megjegyzés: